Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2019

Έρχεται σειρά βασισμένη στο "The Stand" του Stephen King


Το CBS All Access ανακοίνωσε μία νέα σειρά περιορισμένου αριθμού επεισοδίων με τίτλο "The Stand", βασισμένη στο ομότιτλο μυθιστόρημα τρόμου/φαντασίας του Stephen King.
Η νέα τηλεοπτική σειρά θα βρίσκεται διαθέσιμη στην συνδρομητική ψηφιακή υπηρεσία του CBS και θα αποτελείται από 10 επεισόδια. Οι Josh Boone και Ben Cavell θα είναι οι εκτελεστικοί παραγωγοί του "The Stand" και θα αφήσουν την υπογραφή τους στο σενάριο, με τον Boone να βρίσκεται, επιπλέον, και στη σκηνοθετική καρέκλα.
"Είμαι ενθουσιασμένος και πολύ ευχαριστημένος που το "The Stand" θα αποκτήσει νέα ζωή σε αυτήν την εκπληκτική νέα πλατφόρμα", δήλωσε ο King. "Οι άνθρωποι που εμπλέκονται είναι άντρες και γυναίκες που γνωρίζουν ακριβώς τι κάνουν· το σενάριο είναι δυναμίτης. Το αποτέλεσμα προσδοκά να γίνει κάτι αξέχαστο και συναρπαστικό. Πιστεύω πως θα πάρει τους θεατές μακριά σε έναν κόσμο που θα ελπίζουν να μην υπάρξει ποτέ".
Ο Boone περιέγραψε πόσο δεμένος αισθάνθηκε με την ιστορία όταν ήταν νέος, και πως κατέληξε να συνδεθεί με τον King, που αργότερα ενθάρρυνε τις αφηγηματικές του ικανότητες.
"Διάβασα το "The Stand" κάτω από το κρεβάτι μου όταν ήμουν 12 ετών, και οι Βαφτιστές γονείς μου το έκαψαν στο τζάκι όταν το ανακάλυψαν", δήλωσε ο Boone. "Εξαγριωμένος, έκλεψα τον αριθμό του FedEx λογαριασμού του πατέρα μου και ταχυδρόμησα στον King ένα γράμμα εκφράζοντας την αγάπη μου για τη δουλειά του. Μερικές εβδομάδες αργότερα, γυρνώντας στο σπίτι βρήκα πως ένα κουτί είχε καταφθάσει για εμένα από το Μέιν, και μέσα βρίσκονταν μερικά βιβλία, κάθε ένα υπογεγραμμένο με ένα όμορφο σημείωμα από τον ίδιο [τον King], που με ενθάρρυνε στη συγγραφή και με ευχαριστούσε που ήμουν φαν. Οι γονείς μου, ειλικρινά συγκινημένοι από την καλοσύνη και τη γενναιοδωρία του King, απέσυραν την απαγόρευση τους για τα βιβλία του εκείνη κιόλας την ημέρα".
Οι Roy Lee, Jimmy Miller και Richard P. Rubinstein θα φέρουν χρέη εκτελεστικών παραγωγών, μαζί με τους Will Weiske και Miri Yoon ως συν-εκτελεστικών παραγωγών και τον Owen King, γιο του Stephen, σε ρόλο παραγωγού.

Πηγή είδησης: IGN GREECE

🔎125

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...